Tandava level 110 Human Fury Warrior

Ha jelentkezni szeretnél a Klánba, itt teheted meg.

Moderátor: Elöljárók

Tandava level 110 Human Fury Warrior

HozzászólásSzerző: Tandava Dátum: 2017.09.03. 18:26

Sziasztok!

Magamról némi információ:
Ádám vagyok, 22 éves. Van egy munkahelyem, melyben 24-72-ben dolgozom, így elég kiszámítható (többnyire), hogy mikor tudok elérhető lenni, s mikor nem. Eredetis "pályafutásom" a mai napon (2017.09.03.-án) kezdem, egy Human Warriorral. Tört szerveren évekig játszottam, de az eredetihez tudom, hogy nem fogható.

Main Karakterem:
Tandava, Human Warrior (Jelenleg lvl 100)

Tapasztalataim:
Sajnos kimondhatom, hogy a LEGION kiegészítőben teljesen kezdő vagyok, természetesen van egy haver, aki mindenben segít, amiben csak tud, így legalább tudom, hogy mit merre-hány méter.
Ahogy eddig én észrevettem teljesen megváltozott a WoW, azóta hogy komolyabban játszottam (Cata, MoP).

Miért választanálak titeket?:
Őszintén megmondom, hogy rengeteget nézem Nessaj streameléseit, valamint feltöltött videóit a YouTubeon. Amikor látom, hogy raidelni van veletek, és ahogy hallom, hogy normális, felnőtt emberek beszélgetnek egymással, a raideken jó hangulat van, nem az, hogy "ménemfigyelszmámegint" ordibálva, nekem ez az, ami fontos. A jó társaság. Nem mondom magam egy progress embernek, sosem voltam az. Számomra az a fontos, hogy a társaságban normális emberek legyenek, jó hangulatban tudjam eltölteni a szabadidőm. Úgy gondolom, hogy ezt nálatok maximális mértékben megtalálom! :)

Alt karaktereim:
Nincs, egy jó darabig biztosan nem is lesz, egy karakterre akarok koncentrálni, az pedig a fent említett Warriorom.

Amivel játszom:
-Asrock B250M Pro4
-Intel Core I5-7500 3,4Ghz
-GeForce GTX 1060 3GB
-Kingston HyperX Fury 16GB
(Ultra grafikán 100-120 fps között mozgok-már ha ez fontos) :)

Céljaim: